sobota, 11 lutego 2017

Inspiracja sercem

Serce zostało bohaterem naszej inspiracji! Zbliżają się walentynki, więc post o takiej tematyce na pewno Was zainteresuje. Odsyłamy Was także do naszej zeszłorocznej walentynkowej inspiracji.

W inspiracji sercem znajdziecie paznokcie idealne na walentynki, zakładkę do książki, pudełko w kształcie serca, recenzję powieści "Serce w chmurach", zdjęcia inspirowane motywem serca i wiele więcej! 
Jeżeli jeszcze nie wiecie, jakie paznokcie wykonać na walentynki albo jaki prezent dać ukochanej osobie, to zapraszamy serdecznie!



Cytaty o sercu i miłości


Miłość jest jak nasionko leśne, z wiatrem szybko leci, ale gdy drzewem w sercu wyrośnie, to tylko chyba razem z sercem wyrwać je można.
Henryk Sienkiewicz

Świat bez miłości jest mar­twym światem i zaw­sze przychodzi godzi­na, kiedy człowiek zmęczo­ny błaga o twarz ja­kiejś is­to­ty i o ser­ce olśnione czułością.
Albert Camus

Ludzie są jak wiatr. Jed­ni lek­ko prze­lecą przez życie i nic po nich nie zos­ta­je, drudzy dmą jak wichry, więc zos­tają po nich ser­ca złama­ne, jak ja­kies drze­wa po hu­raga­nie. A in­ni wieją jak trze­ba. Ty­le, żeby wszys­tko na czas mogło kwitnąć i owo­cować. I po tych zos­ta­je piękno nasze­go świata...
Krystyna Siesicka
Znacie ten cytat także z innej inspiracji ;) (inspiracja latem)

Ser­ce człowieka jest jak ptak zam­knięty w klat­ce ciała...
Éric-Emmanuel Schmitt

Może warto zamieścić któryś z cytatów na walentynkowej kartce dla ukochanej osoby lub dołączyć do słownych życzeń walentynkowych?


Zdjęcie inspirowane sercem 


inspiracja sercem z okazji walentynek

walentynki 2017

śnieżne serduszko

werterownia - inspirujące zdjęcia

idealne walentynki

inspiracja sercem


Paznokcie w serduszka - dry marble nail art 


Przygotowałam dla Was paznokcie w serduszka, które idealnie sprawdzą się na walentynki. Ich wykonanie nie jest trudne, choć czasochłonne.

Tę metodę możecie znaleźć w internecie pod różnymi nazwami: dry marble, water marble no water :D, wzory wykałaczkowe. Chodzi w niej o to, by na wciąż mokry lakier nałożyć kroplę innego koloru. Robiłam coś takiego w inspiracji perłami. Jednak tym razem nie czekałam aż kropla się rozpłynie, tylko rozmazałam ją tworząc serduszka!
Do takiego rozmazania wzoru możecie użyć zaostrzonej wykałaczki, igły, ale jeszcze lepiej sprawdza się bardzo cieniutki pędzelek, gdyż jest mniejsza szansa, że zostaną wgłębienia we wzorze.
Przy tego typu zdobieniu (mokre na mokre) radzę się pospieszyć, bo kiedy lakiery zaschną, będzie już za późno. Dlatego warto spróbować tej metody na lakierach hybrydowych.
Kończąc już ten długi wstęp, możecie wykonać zdobienie od razu na paznokciu, co jest szybsze, lub tak jak ja :P




Zdecydowałam się wykonywać serduszka na stemplu do paznokci, by potem odkleić wzór i przykleić go do paznokcia. Taki sposób jest bardziej czasochłonny, ale nawet jeśli coś Wam nie wyjdzie, nie musicie niczego zmywać z paznokci. Poza tym dzięki temu ma się większą kontrolę nad wyglądem paznokci, bo można dokładnie wybrać, które serduszko pasuje na dany paznokieć i dobrać wzory tak, by były choć trochę podobne na obu dłoniach. Trudno jest wykonać takie same serduszka za pierwszym razem na paznokciu, bo wystarczy odrobinkę mniejsza kropla lakieru i od razu efekt jest inny.

Najpierw pomalowałam stempel grubą warstwą lakieru. Wykonywałam dwa różne rodzaje serduszek. Najprościej jest nałożyć kilka kropek lakieru za pomocą sondy i przejechać przez środek każdej z nich. Można jednak wjechać w środek kropki, wykonać poziomą ósemkę i wyjechać z kropki. :D



Poczekałam aż lakier zaschnie i delikatnie oderwałam całość.

Biały lakier to Golden Rose Rich Color nr 76.
Brudny róż to Pierre Rene 358 Silk Rose.
Brokatowy to OPI z serii Hello Kitty. Zrecenzowałam go w kociej inspiracji.

Potem przycięłam kółka mniej więcej do rozmiaru paznokcia. Pomalowałam płytkę odpowiednim kolorem i, póki był jeszcze mokry, przykleiłam wzorek. Część wzoru możecie także przyciąć albo oderwać metalową końcówką od pilnika do paznokci.


Usunęłam nadmiar wzorku za pomocą pędzelka namoczonego w zmywaczu. Dzięki niemu wzór scala się na brzegach z paznokciem.

Pokryłam całość bezbarwnym lakierem (Essence the gel nail polish 01)
Jak Wam się podobają moje paznokcie inspirowane sercem? Nadają się na walentynki? ;)










Zakładka do książki w kształcie serduszka


Nie lubisz rękodzieła? Na święta takie jak walentynki zawsze kupujesz prezent zamiast zrobić coś własnoręcznie? Może spróbujesz chociaż odrobinę to zmienić?

Jeśli często dajesz w prezencie książki, to mamy fajny pomysł jak możesz ten upominek urozmaicić. Oto banalnie prosta zakładka do książki w kształcie serduszka zrobiona ze zwykłego spinacza. Wykonanie jej zajmie Ci tylko chwilę!

Wzięłam kolorowy spinacz, złapałam za dwa końce i zaczęłam wyginać do siebie tak, żeby powstało serduszko (widać to na zdjęciach). Możecie jeszcze dokładnie dopasować kształt serduszka, by było one idealne...





Serduszkowa zakładka ze spinacza gotowa! Teraz wystarczy włożyć ją do książki tak, aby serduszko było widoczne, a pozostałe części znalazły się po drugiej stronie kartki.







Jeśli zdecydujecie się do prezentu dołączyć wykonaną własnoręcznie zakładkę w kształcie serduszka, zachęcamy Was do zaczepienia z jej pomocą karteczki z kilkoma miłymi słowami. ;) Taki mały drobiazg, a idealnie sprawdzi się na walentynki!


Recenzja powieści "Serce w chmurach" autorstwa Jennifer Smith



Główna bohaterka - siedemnastoletnia Hadley została zaproszona na drugi ślub swojego ojca do Londynu, ale spóźniła się 4 minuty na samolot. Przez to wydarzenie poznała tajemniczego Olivera. Akcja "Serca w chmurach" obejmuje jedynie 24 godziny, w ciągu których jednak wiele się zmienia.
W recenzji pojawią się spoilery.

Nasza opinia: 
"Serce w chmurach" oceniamy pozytywnie. Jest to fajna, choć odrobinę naiwna historia z happy endem typowym dla komedii romantycznych. Czytało nam się ją szybko i przyjemnie.
Choć całość była naprawdę przewidywalna od samego początku, to jesteśmy w stanie wskazać fragmenty, które nas zainteresowały, a nawet wciągnęły.
Koncepcja objęcia akcją tylko 24 godzin zaskoczyła nas bardzo na plus. Takie rozwiązanie uważamy za ciekawsze i wyróżniające powieść na tle innych.
Obie nie jesteśmy zadowolone z prologu. Zastanawiamy się, co on w ogóle tutaj robi. Jest dziwny i nienaturalny. Może miał przekonać czytelnika, że przypadki, jakie przytrafiły się Hadley, są ewenementem i usprawiedliwić nieco zbyt wielkie zbiegi okoliczności przedstawione przez autorkę. Według nas prolog niewiele wnosi i jest po prostu słaby.
W czasie lektury można trafić na żenujące fragmenty, ale w porównaniu z innymi książkami tego gatunku, nie jest ich wiele. Stwierdzamy brak obleśnych opisów scen całowania, w których z nieznanych dla nas powodów gustują autorzy literatury młodzieżowej.
Autorka wprowadziła liczne retrospekcje, które nie były nużące. Naszym zdaniem zostały one dobrze wplecione w historię i dodały jej wartości.
Zakończenie "Serca w chmurach" należy do tych konwencjonalnych, jednak ma w sobie urok. Choć można by je określić tanim czy zwyczajnym, to wywołuje w nas pozytywne uczucia i pasuje do innych wydarzeń. Poza tym nikt nie stwierdza, że Oliver i Hadley będą razem przez całe życie. ;)

Dopisek Tereski: Jak na powieść o tematyce romantycznej, duża część była poświęcona relacjom w rodzinie, co bardzo mnie ucieszyło i zainteresowało. Całość była przewidywalna, ale niektóre fragmenty dotyczące spraw rodzinnych mnie zaskoczyły. Wątek miłosny stanowił w dużej mierze pretekst do ukazania przeszłości Hadley. Chociaż sam w sobie był sympatyczny i byłam ciekawa, jak dokładnie rozwinie się sytuacja między dwójką bohaterów, to bardziej wciągnęła mnie stopniowo ukazywana i pogłębiana historia rodzinna dziewczyny.
Myślę że bez problemu można zrozumieć jej stosunek do drugiego ślubu ojca. Smutek, bunt, rozczarowanie i żal są naturalne w takiej sytuacji. Obserwujemy też zmiany w Hadley, jej walkę z samą sobą i strachem.
Niektóre wspomnienia z jej dzieciństwa są piękne i wyjątkowe, a każde odgrywa rolę w tej opowieści. Trochę zdziwiło mnie i rozczarowało niewielkie znaczenie książki od ojca. Liczyłam na więcej w tej kwestii.
Oliver był dla mnie zbyt wyidealizowanym chłopakiem. Niektóre postaci wydały mi się "płaskie". Brakowało mi w nich prawdy.
"Serce w chmurach" będę miło wspominać.

Dopisek Weroniki: W przeciwieństwie do Tereski praktycznie nie zwróciłam uwagi na wątek rodzinny. Wydawał mi się niewarty uwagi, bo był raczej typowy i przewidywalny.
Skupiłam się w pełni na uczuciu rodzącym się pomiędzy Hadley a Oliverem. Trochę brakowało mi innych interesujących wątków, ale z drugiej strony jak na 24 godziny, to działo się całkiem sporo.
Po przeczytaniu mam dziwne wrażenie, że zupełnie nie wiem, jak wygląda główna bohaterka, ale może po prostu umknęły mi jakieś opisy na ten temat. Nie pasuje mi, że Hadley ma 17 lat. Widzę ją raczej jako naiwną, roztrzepaną dwudziestodwulatkę, jednak to jest moje subiektywne odczucie, którego nie potrafię w pełni uargumentować.
Pewnie nikt nie zauważył, że Oliver (mimo wielu pytań) nie odpowiedział, co studiuje. Troszkę mnie to zdenerwowało, bo akurat ta kwestia zapadła mi w pamięć i czekałam na jej wyjaśnienie do końca.
Polecam "Serce w chmurach", choć dla mnie jest to lektura na raz, np. na walentynkowy wieczór. :)

Pudełko w kształcie serca

Do wykonania swojej pracy postanowiłam wykorzystać pudełko po pudrówkach... Ma ono naprawdę ładny kształt i nie widzę sensu kupowania specjalnie innego, skoro można wykorzystać coś, co i tak trafiłoby do kosza. :)

Najpierw dokładnie umyłam pudełko i odkleiłam wszystkie etykiety. Potem pomalowałam na biało zarówno górną, jak i dolną część.



Za pomocą czarnej farby wykonałam wzór poprzez malowanie kropeczkami. Z początku zrobiłam w ten sposób ramkę wokół wgłębienia, a potem takie "koronkowe płatki". Do wgłębienia nasypałam koraliki, a następnie za pomocą pędzelka zalałam je lakierem do mebli.



Myślę, że ostatecznie pudełko w kształcie serduszka wygląda całkiem ładnie. Koraliki delikatnie odbijają światło, a całość daje bardzo subtelny efekt. Doskonale pasuje jako opakowanie na prezent dla drugiej połówki lub dobrego przyjaciela. Obdarowana osoba na pewno doceni, że wykonaliśmy je własnoręcznie i zapewne wykorzysta do przechowywania drobiazgów.









Róż w kształcie serca 

Poszukując serc i serduszek do inspiracji, Weronika znalazła róż Blushing Hearts Makeup Revolution w odcieniu Peachy Keen Heart. Skoro już wrzucamy jego zdjęcia, to napiszemy o nim króciutko :)

Pamiętajcie, że nie jesteśmy profesjonalistkami, jeśli chodzi o makijaż. 
Weronika zapłaciła za róż z własnych pieniędzy i nie jest to wpis sponsorowany. 


Róż ma 10 g pojemności i składa się z 3 odcieni. 
Najczęściej używam (Weronika) środkowego odcienia, gdyż ma najmniej drobinek i jest najbardziej różowy. Czasem mieszam go z pomarańczowym złotem, żeby uzyskać bardziej rozświetlony efekt. Najjaśniejszego złotego raczej nie stosuję, chociaż zdarza mi się nałożyć go na szczyty kości policzkowych. Dla mnie jest to już w pełni rozświetlacz, a nie róż.


niedrogi prezent na walentynki

swatche różu Makeup Revolution

Róże są mocno napigmentowane. Dotykam ich raz lub dwa pędzlem i nakładam na twarz. Wtedy uzyskuję zdrowy rumieniec :) Żaden z tych odcieni nie jest matowy, więc zwróćcie na to uwagę przy zakupach. Ja nie przepadam za rozświetlaczami, więc lubię lekko połyskujące, satynowe róże. 
Wszystkie trzy kolory są zdecydowanie w tonacji ciepłej.
Jestem zadowolona z tego produktu i sięgam po niego, gdy nakładam pomadkę w zbliżonej barwie.

Naszym zdaniem takie serduszko to idealny, niedrogi prezent dla dziewczyny na walentynki ;)

pomysł na prezent na walentynki

idealny prezent na walentynki



Dziękujemy za przeczytanie postu z inspiracjami. Zachęcamy do wykonania własnych prac :) Podzielcie się z nami swoimi pomysłami, uwagami i pytaniami w komentarzach. Mamy nadzieję, że zainspirowałyśmy kogoś do skorzystania z naszych pomysłów :)

Wszystkie zdjęcia zostały wykonane przez nas oprócz okładki książki, która pochodzi ze strony Empiku.

Jeśli chcesz być na bieżąco, polub nas na Facebooku. Tam pojawiają się informacje o nowych postach.
Zapraszamy też do obserwowania naszego bloga i profilu na Instagramie :) 

Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na wpisy napiszcie je pod spisem postów!


120 komentarzy:

  1. Bardzo serdeczny wpis ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam na najnowszy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, my również zapraszamy na nasz najnowszy wpis jak tylko się pojawi :P

      Usuń
  2. Świetny post 😊 Paznokcie są śliczne, a zakładka urocza❤ Fajnie, że za każdym razem urozmaicacie posty i wkładacie w nie dużo pracy, co widać😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle bardzo podobają mi się paznokcie... Są naprawdę ślicznie ozdobione. Ja chyba nie miałabym tyle cierpliwości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Faktycznie wymagały trochę czasu... ;)

      Usuń
  4. Ale prześlicznie serduszkowo :D Piękne mani, marzy mi się takie, żebym to ja miała takie zdolności ;p róż serduszko już od dłuższego czasu mam zamiar kupić :) Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do tych paznokci nie potrzeba większych zdolności! ;)
      Dziękujemy i pozdrawiamy! :*

      Usuń
  5. Motyw serduszkowo-walentynkowy nigdy mnie nie przekonywał. Do czasu - wasze pudełko na drobiazgi całkiem mnie rozbroiło - jest przeurocze! Do tego te starannie wykonane paznokcie. Uwielbiam zaglądać tutaj i rozczytywać się ze smakiem w waszych opowieściach, doświadczeniach i podziwiać inspiracje. Czasem zapominał wstawić komentarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! :)
      To naprawdę miłe. Zapraszamy Cię serdecznie do polubienia nas na Facebooku, gdzie codziennie publikujemy zdjęcia, cytaty i inne ciekawostki.

      Usuń
  6. Świetne pomysły, szczególnie białe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zachęcamy do wykonania!

      Usuń
  7. Wszędzie serduszka ... :) przyznaję, że paznokcie zrobiły na mnie ogromne wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne cytaty wybrałaś! a paznokcie masz przepiękne!!!! w ogóle dużo słodkości w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, ale jeszcze nie zrosłyśmy się w jedną blogerkę... Będzie nam miło jeśli weźmiesz to pod uwagę ;)

      Usuń
  9. Idealna inspiracja na zbliżające się walentynki :)

    Jak zawsze przepiękne paznokcie.

    Cudna zakładka. Chyba nawet spróbuję ją zrobić, bo czytając i oglądając zdjęcia, pomyślałam, iż to mi powinno wyjść. I oby wyszło, bo naprawdę chciałabym mieć taką zakładkę i to jeszcze zrobioną samodzielnie. :)

    Pudełko w kształcie serca piękne. A książkę z chęcią poznam, bo lubię przyjemne, szybkie książki z happy endem jakie można spotkać przy komediach romantycznych. No i te 24 godziny - czymś takim się jeszcze w książce nie spotkałam. A przewidywalność wcale mi nie przeszkadza.

    Cytaty sobie zapisałam, bo są przepiękne. Świetny wybór. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Zdecydowanie zachęcamy do wykonania zakładki. Na pewno dasz sobie radę ;)
      Czekamy na Twoją recenzję "Serca w chmurach". Ta książka wydaje się być dla Ciebie idealną pozycją :)

      Usuń
    2. Udało mi się zrobić tą zakładkę. :)
      Dam znać jak przeczytam i napiszę o książce "Serce w chmurach". :)

      Usuń
    3. Super :)
      Czekamy na recenzję!

      Usuń
  10. walentynkowo-serduszkowo u Ciebie! paznokcie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeju, te walentynki... 💜
    Miko, że naprawdę są super dodatki, te serduszka jako pudełeczka, ciasteczka, poduszki czy laurki to dla mnie to święto jakoś nie jest super ważne. Dodatki są wprawdzie piękne, oddają całą atmosferę walentynkową. Bardzo mi się te paznokcie podobają, są świeże, nie ma przesady w ozdóbkach - pastelowe i miłosne kolory ❤️👍 Chciałabym kupić taką otwieraną skrzynkę do powieszania na ścianę z otworem w kształcie serca na klucze. Bardzo mi się podobają, nie mają jakiś super wyszukanych barw, są szare bądź białe, lecz mi bardzo pasują, kojarzą mi się z pięknym zawartym w schludności 💋
    Bardzo mi się ten blog podoba, na pewno go polecę 💋 Czekam na kolejne inspiracje, może bedzie kolejna inspiracja filmem? Np. science-fiction. (mam na myśli "Gwiezdne Wojny") Wpadniecie do mnie? 👍
    Życzę miłej niedzieli jak i fajnego tygodnia 💜
    Emma, Wasza nowa czytelniczka 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że miłość trzeba okazywać cały rok, a nie tylko w ten jeden dzień...
      Więc walentynki nie są szczególnie ważnym świętem, ale mimo wszystko jest to miły zwyczaj :)
      Serduszkową inspirację wstawiłyśmy specjalnie przed 14 dniem lutego, żeby ktoś mógł się zainspirować, ale mimo wszystko nasze pomysły można wykorzystać każdego dnia roku!
      Taka skrzynka na klucze na pewno jest bardzo przydatnym dodatkiem. Często najprostsze rzeczy wyglądają najlepiej.
      Dziękujemy za pomysł na inspirację, jednak byłoby nam bardzo miło, gdybyś napisała go pod spisem postów, żeby nam się nigdzie nie zagubił... ;)
      Również życzymy miłego tygodnia :)
      Bardzo dziękujemy <3 Zachęcamy do obserwowania naszego bloga (i Facebooka), żebyś nie przegapiła żadnych wpisów.
      Wpadamy na blogi wszystkich osób komentujących, więc do Ciebie również zajrzymy ;)

      Usuń
  12. Śliczny serduszkowy post:) Paznokcie zachwycające:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszkowy szał! Pudełko na drobiazgi bardzo mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Bardzo nas to cieszy :)

      Usuń
  14. Śliczne inspiracje, bardzo podoba mi się to serduszkowe pudełeczko, jest ładne i delikatne. Pomysł ze spinaczem też niezły, świetny myk żeby doczepić tam jakąś karteczkę z życzeniami. O tym nie pomyślałam a przecież to takie oczywiste :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czasami najtrudniej jest wpaść na najprostsze rozwiązanie ;)
      Również pozdrawiamy i życzymy dużo inspiracji!

      Usuń
  15. Ale super! Wszystko mi się podoba! Jesteście rewelacyjne! Szalenie mi się podoba wzór na paznokciach. Świetny pomysł by serduszka były takie fantazyjne a nie proste. Spinacze zakładka słodki, a pudełeczko wygląda jak że sklepu z bibelotami. Czy to naprawdę plastikowe przezroczyste pudełko po pudrowych cukierkach? Nie moge uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! ;)
      Tak, to naprawdę pudełko po pudrówkach.

      Usuń
  16. Jeszcze chciałabym polecić książki dla dzieci i młodzieży, która czytałam gdy byłam w podstawówce, a która bardzo mnie poruszyła. Serce (wł. Cuore) – powieść autorstwa Edmonda De Amicisa z 1886 roku, zainspirowana perypetiami dzieci autora. Czasem lubię wracać do lektur z dzieciństwa. Nie wiem tylko czy jest dostępna w wersji papierowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za polecenie tej książki. :)

      Usuń
  17. Moje serce oczywiście zdobyły pazurki ;) Przepiękne są i bardzo w moim stylu. A taką zakładeczkę to sobie muszę sprawić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zachęcamy do wykonania, bo naprawdę nie jest to trudne. ;)

      Usuń
  18. Ale piękne paznokcie. A zakładka do książki taka prosta a jednocześnie urocza, świetny pomysł. Pudełeczko w kształcie serduszka też mi się podoba, jest cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, cieszymy się, że podobają Ci się wszystkie nasze prace :3 To naprawdę motywujące!

      Usuń
  19. Ja mam jaśniejszą wersją tego sercowego różu, jest o wiele bardziej różowa i delikatna ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, czemu wybrałam akurat ten kolor różu. :D Ale jestem zadowolona i często go używam. :)

      Usuń
  20. Cudowne , walentynkowe inspiracje :-) Odnośnie tego manicure to po raz pierwszy widzę taką metodę naklejania i wydaje się bardzo praktyczna. Efekt końcowy jest oszałamiająco piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :-) Taka metoda jest czasochłonna, ale ma swoje zalety.

      Usuń
  21. Ciekawy sposób na zdobienie paznokci, myślę, że może się sprawdzić u osób, które nie mają cierpliwości do bawienia się we wzroki na samej płytce paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Faktycznie dzięki tej metodzie można sobie oszczędzić trochę pracy na paznokciach, a w przypadku ewentualnych niedoróbek nie trzeba wszystkiego zmywać... Jednak całość i tak jest zarówno pracochłonna, jak i czasochłonna. Ale naszym zdaniem na specjalne okazje warto :)

      Usuń
  22. Super inspiracje! Mnie zaciekawiło serduszko - zakładka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny Walentynkowy post! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i pozdrawiamy serdecznie! :)

      Usuń
  24. Ten wisiorek z czerwonym sercem jest piękny! paznokcie też fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale ten wisiorek z czerwonym sercem jest kolczykiem... :P

      Usuń
  25. Przepiękne serduszkowe inspiracje;) Bardzo podoba mi się to pudełeczko, jest urocze;) No i paznokcie wyszły ślicznie, podziwiam za takie umiejętności;) Ja poprzestaję tylko na zwykłym kolorze;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Zachęcamy do wykonania podobnego pudełeczka i spróbowania swoich sił na paznokciach w czymś więcej niż samym kolorze!

      Usuń
    2. Jak tylko będę miała takie pudełeczko to spróbuję swoich sił, bo strasznie lubię wszelkie diy;) Z paznokciami kiepsko mi wychodzi, ale może coś popróbuję;)

      Usuń
    3. Życzymy powodzenia! :)

      Usuń
  26. Piękne pazurki ;) I zakładka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie umiem tak pięknie pisać,prace pomysłowe,śliczne i piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe inspiracje :) Piękne pazurki.
    Odpowiedziałam Ci na pytanie na moim blogu- o pracy z lustrem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Paznokcie są bardzo urocze! Jeszcze nie próbowałam tej metody, ale ciągle mnie kusi :)
    Zaciekawiłyście mnie tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Polecamy spróbować, mimo że jest dość czasochłonna.
      Zachęcamy do przeczytania. ;)

      Usuń
  30. Paznokcie-nieźle wykombinowane, a serduszko ze spinacza urocze!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cytat Sienkiewicz najbardziej do mnie przemawia! Serduszko ze spinacza jest świetne! ^^
    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe słowa :)
      Chętnie bierzemy udział w konkursach, jednak wolałybyśmy, żeby nie były reklamowane w ten sposób. Niestety przez to komentarz wygląda na pisany jedynie w takim celu... Pozdrawiamy :)

      Usuń
  32. Ile tu miłości serduszkowej :) mani z serduszkami wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trochę się napracowałaś z tymi pazurkami ale przyznam, że wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Paznokcie są niesamowite... Niezwykłe, ale jednocześnie bardzo subtelne. Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak słodko i jak sercowo ;-) Podoba mi się pomysł na pudełeczko z opakowania po cukierkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy, cieszymy się, że podoba Ci się nasz pomysł ;)

      Usuń
  36. Na temat różu chyba już wypowiadać się nie muszę ;) Ale za to paznokcie robią wrażenie :) Ja niestety nie mam takich zdolności artystycznych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Paznokcie nie są aż tak trudne w wykonaniu. Nie potrzeba do nich wielkich zdolności artystycznych. ;)

      Usuń
  37. Paznokcie z serduszkami są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w paznokciach. Wyszły naprawdę cudownie. Sama bym takie chciała :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Same cudne, serduszkowe inspiracje :) Spinacze i paznokcie to moje ulubieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie rozmazywane serduszka to był mój pierwszy wzorek jaki zrobiłam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam mojego pierwszego wzorku. :P Choć na pewno jednym z wcześniejszych były stempelki z zestawu Essence.

      Usuń
  41. Paznokcie wyszły super:) Ja do tej pory nie ogarniam robienia naklejek, próbowałam kilka razy i nie chcą ze mną współpracować tak jak ja bym chciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :)
      Hmm... Na pewno pomaga pokrycie wzorku top coatem, bo to pozwala odkleić ładnie całość od stempla, ale mi wyszło nawet bez tego. :P

      Usuń
  42. bardzo fajnie się czytało i te inspirację;*

    OdpowiedzUsuń
  43. na moim manicurze też wylądowały serduszka, pięknie komponują się z blado-różowym semilackiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest okazja, to warto poszaleć z serduszkami! :)

      Usuń
  44. Bardzo ładne paznokcie !! :) Delikatne ale za to jakie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak słodko :) I pomyśleć tylko, że serce wygląda zupełnie inaczej... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Nikt by chyba nie chciał nosić na paznokciach obrazków przedstawiających prawdziwe serce. ;)

      Usuń
    2. Chyba, że w Halloween! :)

      Usuń
  46. Świetny post. Naprawdę mega pomysły. Super zdjęcia, świetne paznokcie. To serduszko jest świetne.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za miłe słowa :)
      Cieszymy się, że podobają Ci się nasze pomysły, prosimy jednak o nieumieszczanie linków do waszych blogów w komentarzach, trafiamy tam same ;)
      Pozdrawiamy!

      Usuń
  47. Ale fajny klimatyczny post! Zakochałam się w zakładce w formie serca :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam ten róż - ma moc :) Bardzo spodobał mi się pomysł na zakładkę ze spinacza w kształcie serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weronika również bardzo go lubi. ;)
      Dzięki!

      Usuń
  49. Nie cierpię walentynek ale kocham miłość. Fajna inspracja. Znam kilka sposobów na poskładanie walentynki serduszka origami i zakładki origami. Jak będę miała możliwość to dam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób nie przepada za tym zwyczajem, ale naszym zdaniem ma on w sobie urok. ;)
      Chętnie pooglądamy!

      Usuń

Prosimy o niekopiowanie zdjęć i tekstów bez naszej zgody :)
Czytamy wszystkie komentarze i odpowiadamy na nie.
Zaglądamy na blogi osób komentujących.
Nie wrzucajcie linków - trafimy na Wasze blogi same :)
Nie wymieniamy się obserwacjami. Obserwujemy blogi, które podobają się przynajmniej jednej z nas.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...